Veelgestelde vragen

Kan ik ook op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Dit kunt u aangeven bij het bestelproces. Je kan het factuuradres en afleveradres aangeven. Dit is handig wanneer je bijvoorbeeld een cadeau direct door ons wilt laten verzenden of de bestelling liever op je werkadres ontvangt.

 

Kan ik mijn bestelling direct laten inpakken?

Ja, dat kan. Kijk voor meer informatie en de mogelijkheden bij de cadeau-inpakservice.

 

Wanneer ik betaal met IDEAL staat dat ik betaal aan Sisow. Klopt dit wel?

Ja, dit klopt. De service van IDEAL wordt bij ons geleverd door Sisow. Het betalingsverkeer wordt via Sisow geregeld.

 

Wat zijn de verzendkosten?

]We maken onderscheid tussen brievenbuspost en pakketpost. Brievenbuspost kost €2,50 en pakketpost €4,50. Wanneer je artikelen in het winkelmandje plaatst, kan je in het winkelmandje direct zien wat de bezorgkosten zullen zijn. Bij een bestelling boven de €50,- vervallen de verzendkosten. Kijk voor de kosten voor verzending naar het buitenland op de pagina over bestellen en bezorgen.

 

Ik heb een cadeaubon gekregen. Hoe gebruik ik deze?

In de webwinkel plaats je de artikelen die je wil bestellen in het winkelmandje. Wanneer je gaat afrekenen vul je bij de kortingscode de code in die vermeld staat op de cadeaubon. Het bedrag wat op de bon staat wordt dan direct van het totaalbedrag afgetrokken. Een cadeaubon dient in 1 keer besteed te worden en kan niet worden ingewisseld voor geld.

 

Ik woon in het buitenland. Kan ik ook een bestelling plaatsen?

Dit is mogelijk. Bestellingen naar België, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk kunnen gewoon via het winkelwagentje in de webshop worden gedaan. Wanneer je naar een ander land wilt verzenden, neemt dan contact met ons op via de mail: info@opeenwolkje.nl.

 

Kan ik mijn verzending ook ophalen?

Ja, dit is mogelijk. Kies bij het bestelproces voor "betalen bij ophalen". We nemen dan contact met je op voor een afhaal-afspraak. Dit zal in ieder geval binnen 2 werkdagen zijn, maar kan veelal dezelfde dag nog. Bij afhalen kan je contant betalen (graag zo gepast mogelijk) of pinnen. Ook is het mogelijk om het aankoopbedrag voor het afhalen van de bestelling over te maken naar Op een wolkje.

 

Ik zou heel graag de producten van Op een wolkje "in het echt" willen bekijken. Kan dit?

Op een wolkje is regelmatig te vinden op beursen en braderieën. Wanneer we exposeren, nemen we bijna ons gehele assortiment mee. Als je de producten van Op een wolkje wilt bekijken, kijk dan op onze agenda waar we te vinden zijn. We zijn ook uit te nodigen voor thuisparty's. Bekijk de pagina 'Op een wolkje bij je thuis' voor meer informatie.

 

Kan ik mijn bestelling retour zenden?

Ja, je kan je bestelling uiterlijk binnen 14 dagen retour zenden. Het artikel moet wel ongebruikt, onbeschadigd en compleet zijn en indien mogelijk in de originele verpakking zitten. Zodra het pakket bij ons in ontvangen, krijg je het volledige aankoopbedrag teruggestort op je rekening, De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening. Voor het retourneren dien je het retourformulier uitprinten, invullen en bij het pakket te voegen.

 

Hoe zit het met garantie?

Op producten zit de wettelijke fabrieksgarantie (mits anders vermeld). De bon is je garantiebewijs, dus bewaar deze goed.

 

Ik kan me aanmelden voor een nieuwsbrief. Wat houdt dit in?

Wanneer er leuke nieuwe artikelen te koop zijn of speciale acties komen, vermelden wij deze in de nieuwsbrief. Daarnaast vind je in de nieuwsbrief leuke tips en ideeën. De nieuwsbrief wordt minimaal 4x per jaar en maximaal 10x per jaar verzonden. Je kan je natuurlijk ook altijd weer afmelden voor de nieuwsbrief.

 

Ik heb een klacht. Waar kan ik deze melden?

Wanneer je niet tevreden bent over de service van de webshop of over een aangekocht product, willen we dit zo snel en goed mogelijk oplossen. Je kan via mail of telefoon contact met ons opnemen en dan proberen we de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

 

Ik mis iets op de website!

Webshop Op een wolkje is een groeiende shop. Wanneer je een leuke suggesties hebt (verkoop van een product, een service of andere ideeën) horen we het graag. Je kan suggesties en ideeën mailen naar info@opeenwolkje.nl.

© 2013 - 2017 Op een wolkje | originele kraamcadeaus en babyspullen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.